السلام علیک یا امام الرئوف!

 


السلام علیک یا امام الرئوف!


سلام بر تو که مهربانی هایت از شمار زائران انبوهت بسیار بیشتر است.


امروز، سلام اشکبار ما با سوختن «اباصلت» همراه شده است.


ما و او ـ هر دو ـ داغدار خورشیدی هستیم که غروب می کند.


سلام بر تو ای خورشید تابان خراسان که تمام انگورها، مرثیه خوان واپسین لحظات توانَد.

_____________________


گرفته ام به سر دست های خود جان را


نشان دهید به من جاده خراسان را


شهادت امام رضا (علیه السلام) تسلیت باد

 

نويسنده:شهيد گمنام



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت12:15---6 دی 1393
هیچی
ببخشید آقا
همینجوری پرسیدم
آخه من مشهد زندگی میکنم
گفتم شما هم شاید مشهدی که انقدر امام رضا رو دوست داری


سارا
ساعت11:17---27 آذر 1393
شما مشهد زندگی میکنین آیا؟
پاسخ: نه چطور مگه خانوم ؟ من واس رشت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 7 آذر 1393برچسب:, | 19:17 | نویسنده : شهيد گمنام |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.