(اربعین)
 
(اربعین )
 
حرمت به که چه زیباست دلم میخواهد/گنبدت دلبر دلهاست،دلم میخواهد 
 
سرخی پرچم و رقصش به فراز گنبد / به تو بنگر که چه غوغاست،دلم میخواهد 
 
اربعین امد و گویی که قیامت شده است / به خدا محشر کبری است،دلم میخواهد 
 
صحنه های بی بدیلی اربعین رخ میدهد / چشم دل غرق تماشاست،دلم میخواهد
 
پا برهنه در مصاف اند از نجف تا کربلا / راهپیمایی چه عظماست،دلم میخواهد
 
آن هیاهو آن تکاپو، رفت و آمد در حرم / مرقدت مجمع جان هاست،دلم میخواهد
 
چای عراقی حرم،مسکرترین نوشیدنیست / بهترین چایی دنیاست،دلم میخواهد
 
آن همه مطعم و مشرب،آن بساط نوکری / همه از برکت سقاست،دلم میخواهد 
 
خوب شد احوال هرکس  بدو دیدار حرم / چون شفاخانه زهراست ، دلم میخواهد 
 
سالیانیست که دل میل پریدن دارد / و فقط گیر یک امضاست،دلم میخواهد 
 
تو رئوف و مهربانی میزنی امضا۶ حسین/ سایه ی تو بر سر ماست ،دلم میخواهد
 
* شهید گمنام*


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب:, | 10:46 | نویسنده : شهيد گمنام |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.